SEO czy Google Ads? Zobacz jaka metoda rekomendowana jest dla Twojej firmy
Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.
Reklama
„Dzięki wyszukiwarce Google stoisz przed szansą docierania do dziesiątek a nawet setek Klientów dziennie. Musisz jedynie zadbać o odpowiednią widoczność na liście organicznej czy też płatnej. Z wyszukiwarki każdego dnia korzysta kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski. To wynik rekordowy i zupełnie nieosiągalny dla alternatywnych metod marketingowych. A jest ich wiele!”
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Unikaj podstawowych błędów i skończ z przepalaniem budżetów w Google
Idealnie dobrany kanał marketingu potrafi przynieść maksimum korzyści, pod warunkiem, że do minimum zostanie ograniczona liczba błędów na etapie tworzenie reklamy w wyszukiwarce. Jako świadomy przedsiębiorca, powinieneś zwrócić szczególną uwagę na 3 podstawowe aspekty: budżet, słowa kluczowe oraz optymalizację. I dotyczy to zarówno pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads. Odpowiednio ustalona suma finansów przeznaczonych na promocję pozwoli Ci skutecznie rywalizować z najgroźniejszą konkurencją. Jeżeli dobrze dobierzesz frazy, mocno zmniejszysz ryzyko utracenia potencjalnych Klientów na rzecz rywali, a dodatkowo możesz zwiększyć jakość pozyskiwanych leadów i zminimalizować koszt dotarcia do partnerów. To samo można powiedzieć o optymalizacji w przypadku pozycjonowania i reklam Google Ads. Poprawa nagłówków, wezwań do działania i średniej stawki CPC dla kanału sponsorowanego to polecane przez ekspertów zabiegi. Co dodatkowego możesz zrobić w SEO? Tutaj ważną rolę odgrywają pozyskiwane linki, publikacje w prasie internetowej czy zabiegi wewnątrz firmowej strony.