W kontrze do „Tęczowych Piątków” inspirowanych przez środowiska LGBT powstała pozytywna kampania „Szlachetny Piątek”. Ma ona na celu danie publicznego świadectwa przywiązania do szlachetności, czystości i wierności. Kampania Centrum Życia i Rodziny jest skierowana do wszystkich uczniów, nastolatków, nauczycieli, a także rodziców, którzy chcą wyrazić sprzeciw wobec promocji rozwiązłości i subkultury LGBT. „Ta ideologia niszczy młodość w przenośni i dosłownie” – czytamy na stronie: Zobacz
Aby zaangażować się w kampanię wystarczy dać świadectwo i w piątek 29 października założyć biały element garderoby, użyć hasztagu #SzlachetnyPiątek i zamieścić swoje zdjęcie w mediach społecznościowych. „Dlatego niezależnie od tego, czy jesteś młody, dojrzały czy sędziwy – zademonstruj tego dnia, że liczą się dla Ciebie wartości przeciwne ideologii LGBT: szlachetność, czystość, wierność” – apelują organizatorzy kampanii z Centrum Życia i Rodziny.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
Eksperci fundacji przygotowali również specjalną argumentację dla rodziców, nauczycieli i pedagogów, którym zależy na uniemożliwieniu organizacji „Tęczowych Piątków” w ich szkołach. Raport w tej sprawie można bezpłatnie pobrać na stronie kampanii „Szlachetny Piątek”.
Reklama
– Naszą kampanię prowadzimy wielotorowo, ale skupiamy się przede wszystkim na zwiększeniu świadomości Polaków, jak niebezpieczne dla młodego człowieka może być branie udziału w takich wydarzeniach jak „Tęczowy Piątek”. Tego dnia uczniowie – pod płaszczykiem tolerancji – są zachęcani do manifestowania sympatii do postulatów przedstawicieli ideologii LGBT, która cechuje się egoizmem i niepohamowaną rozwiązłością. Kampanią „Szlachetny Piątek” zwracamy uwagę na niebezpieczeństwa, ale również zachęcamy do dania świadectwa i ubrania tego dnia białego elementu garderoby – wskazuje Paweł Ozdoba, prezes Centrum Życia i Rodziny. – To bardzo ważne – dodaje.
Reklama
Zachęca, aby w piątek 29 października ubrać się na biało i w kontrze do „Tęczowego Piątku”, promować piękne wartości jak szlachetność, czystość i wierność. „Pokaż, że masz czyste i dobre serce i takim chcesz nade wszystko być i tak się identyfikować!” – czytamy na stronie kampanii prowadzonej przez Centrum Życia i Rodziny.
Paweł Ozdoba dodaje, że kampania jest skierowana także do wszystkich rodziców, nauczycieli i pedagogów, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej na temat zagrożeń dla dzieci i uczniów szkół ponadpodstawowych, które niosą za sobą inicjatywy promujące postulaty LGBT.
– Na wiele z tych pytań odpowiadają nasze publikacje, a przede wszystkim film „To nic takiego” przedstawiający genezę edukacji seksualnej w wydaniu WHO, która jest de facto seksualizacją dzieci i przygotowuje dzieci do akceptacji rozwiązłości. Każdemu zainteresowanemu udostępniamy również naszą publikację „Utopia tęczowej rewolucji. 10 pytań i 100 argumentów”, w której obalamy najpopularniejsze tezy stawiane przez aktywistów ruchu LGBT – mówi Paweł Ozdoba, prezes Centrum Życia i Rodziny.